FAQ
VANLIGA FRÅGOR
Vilken leveranstid har ni?
Vanligen har du din beställning inom ca 2-4 vardagar efter att du lagt din order hos oss. Undantag gäller för beställningsvaror. Se nedan.
Jag önskar hämta i er ballongverkstad i Svärtinge. När kan jag hämta?
Skriv önskad dag/tid i din beställning bekräftar vi när det går att hämta så snart vi kan.
Jag önskar uppblåsta heliumballonger. Hur snabbt kan jag få dessa?
Obs! Uppblåsta ballonger sälj endast och levereras inom Norrköping.
Beställer du innan kl 18 så kan du få dem levererade dagen efter inom Norrköping. Är du ute i sista minuten så gör vi vad vi kan för att vara tillmötesgående, vi tar dock ut en kostnad för expressfrakt i dessa fall då vi behöver åka en extra rutt för din leverans.
Kan jag ta bort varor i min beställning?
Du kan efter kontakt med oss ta bort varor i din beställning så länge din order inte är behandlad hos oss. Vi kan tyvärr inte ta bort varor från en order som redan är packad.
Det är fel i min beställning!
Kontakta kundtjänst på kontakt@viskahafest.se och beskriv vad som blivit fel så lovar vi att göra vi vårt allra bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt för att komma tillrätta med felet!
En produkt i min beställning är skadad!
Vi gör alltid vårt yttersta för att varorna i ert paket ska vara väl emballerade. Ibland skadas dock varor under leveransens gång och vid ett skadeärende är det bra om du som kund så snart du upptäckt skadan kontaktar oss. Är en produkt skadad alternativt ej håller måttet vid användning och en reklamation ska göras är du välkommen att kontakta oss på kontakt@viskahafest.se med ditt ordernummer samt bifogad bild på den skadade varan där det framgår vad som är fel, så kan vi enkelt hantera din reklamation på bästa sätt.